BOoOo..

Δευτέρα 29 Ιουνίου 2009

~ Δερ ιζ όλγουεϊς ε μπατ...! ~



Κοιτάει τις φωτογραφίες τους… 
Βρίσκει τρεις..
Παρατήρησε της γράφει.. 

Εσύ, εγώ και το μηχανάκι…
Έχουμε όλου μας το ίδιο βλέμμα! 

Ακόμη και το ΧR. Ναι!
Θέλω να έρθεις… 

Να μην είμαι μόνος στη σέλα.. 
Θέλω να κάθεσαι ακριβώς πάνω στο Χ… 
Να κολλάς στην πλάτη μου.. 
Να τρέχουμε τόσο, που τα δάκρυά μου θα προσγειώνονται άγρια στο πρόσωπό σου και θα ενώνονται με τα δικά σου δάκρυα… 
Τι υπέροχο συναίσθημα! 
Τα γευόσουν με την γλώσσα σου μερικές φορές όταν έπεφταν κοντά στο στόμα σου μου έλεγες… Θυμάσαι?!

Όταν δεν «αντέχουμε», 

πάντα θα σκεφτόμαστε την ανώτερη εκείνη δύναμη, 
που πρέπει να μας γουστάρει τρελά για να κάνει τα πάντα να μας κρατάει ενωμένους… 
Παίζει λίγο μαζί μας βέβαια… αλλά δύσκολα παρεκκλίνει της πορείας της…

Έλα να μου ψιθυρίσεις στ’ αυτί kool thing… 

και εγώ να σου φωνάζω…
…Yeah! Tell ‘em about it!
Hit them where it hurts…

..και να συνεχίζεις…
Hey Kool Thing COME HERE!
SIT DOWN!
There’s something I gotta ask you.
I just wanna know,
What are you gonna do for me???...

ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΟΥ ΛΕΩ! !
Δικός σου ψυχοσωματικά…
Γαντζωμένα τα νύχια στο μυαλό μου.. 

Ακούνητο το θύμα σου..
Περιμένω να με δαγκώσεις στο λαιμό. 

Να με φας ολόκληρο μετά.
Να εξαφανιστώ... 

κυριολεκτικά… ~αόρατος πρίγκιπας~!
Μ’ έχεις κάνει άρρωστο kool thing. 

Πυρετός σου λέω!
Ψήνομαι!!!




Τα διαβάζει… σκάει χαμόγελο! 

Αλλά…
Δερ ιζ όλγουεϊς ε μπατ!... 

Ανφόρτσουνατλι! … … …

~tiger lilious~