BOoOo..

Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2009

~ Ζητείται... ~


Βαρέθηκα σου λέω…
Γιατί δεν με ακούς?!
Σταμάτα να χαμογελάς!
Μ’ εκνευρίζεις..
Αλήθεια σου λέω!

Τι δέντρο να στολίσουμε?!
Για ποιο λόγο??
Γιορτάζουμε τίποτα?

Γιατί να μην στολίζουμε δέντρα με λαμπιόνια διάφορα,
τις νύχτες του καλοκαιριού, να γουστάρουμε?...
Εγώ το έκανα έναν Αύγουστο, θυμάσαι?...
Και μου την έλεγες συνέχεια…
Πφφφφ….

Βαρέθηκα γαμώτο!
Κουράστηκα…
Θέλω τα παιδικά μου χριστουγεννοαποτέτοια πίσω…!
Τότε που είχαμε 15 γεμάτες μέρες να λιώσουμε…
Τώρα τι???
Πες μου τι?!

Μίλα! Πες κάτι!
Όχι δεν γκρινιάζω…
Ξενερωμένη είμαι…
Και κουρασμένη…
Πολύ σου λέω…

Πολλές οι ώρες που περνάω πάνω σε ψηλά τακούνια…
σε φλατ πολύχρωμα…
..σε βλέμματα και λέξεις 
καταχωνιασμένα πίσω από μπογιές μαύρες και κραγιόν,
που τζάμπα τα βάζω κι αυτά.. αφού τα τρώω…
..και ανέβασμα πάνω-κάτω..
..και φως παντού..
..και σχέδια..
..και χαρτάκια ..μολύβια ..δισκάκια πεταμένα ολ αραούντ…

Και μόλις η ώρα περάσει..
..σπίτι να τρέχω και να βουτάω με μηδενικές αντοχές στο κρεβάτι
.. καμιά φορά ξεχνώντας και τα ρούχα ακόμη να βγάλω…


Κουράστηκα σου λέω…
Για τι δέντρο μου μιλάς και πράσινα άλογα…
Φωτεινές σημάνσεις παντού θα βάλω, που θα γράφουν:


*Ζητείται απελπισμένα φρι τάιμ!!!
*Ζητείται αδιανόητα πολύς ύπνος!
*Ζητούνται απογεύματα για βόλτα με το ποδήλατο…
*Ζητείται ένα μέρος κάπου αλλού ... μακριά από 'δω... (κλικ)
* … … …
* … … … … …
 *… … … … … … …

Πάλι λαμπιόνια θα θυμίζουν…

 Άντε... Και του χρόνου ρε!  .-

~tiger lilious~