BOoOo..

Παρασκευή 21 Αυγούστου 2009

~ Γκρι αλήθειες... Ξεθωριασμένες...~


- Άσε με σου λέω, δεν το καταλαβαίνεις??? 
-- Μη μ' αφήσεις ποτέ... σ' εκλιπαρώ...
 
- Μη μ' ακουμπάς!

 -- Με μεθά το άγγιγμά σου...! Το έχω ανάγκη..
 
- Τι κοιτάς! Παράτα με... 

-- Νιώθω κάθε βλέμμα σου να ταξιδεύει στο κορμί μου και να βυθίζεται στο δικό μου βλέμμα και λιώνω...
 
- Μην ξανασχηματίσεις τον αριθμό μου στο τηλέφωνό σου...
--Κρέμομαι ώρες πάνω απ' το ακουστικό μέχρι να χτυπήσει και ν' ακούσω τη χροιά της φωνής σου...


- Γουστάρω που δεν σ' έχω μεσ' τα πόδια μου να μου "ζαλίζεις τον έρωτα"! 

-- Μου λείπεις τόσο πολύ γαμώτο... που τα 'χω παίξει...
 
- Μ' αρέσει που πια δεν ξεχνιέσαι στην αυλή με τη χαζομηχανή σου... στην οποία μιλούσες κιόλας! Τς! Τριών χρονών...

 -- Πόσο θέλω να καβαλήσω ξανά την μελαχρινή αυτή κούκλα και να απολαμβάνω τα "γουργουρίσματά" της, κολλημένη πάνω σου...

- Έχει αδειάσει επιτέλους πια το σπίτι από κιθάρες... καλώδια και όλα τα σχετικά... και χορεύω ελεύθερα!
-- Ψέματα... Σταμάτησα να χορεύω... Δεν μπορώ πια, αν δεν σ' έχω απέναντι... να γρατσουνίζεις τις χορδές και να γελάμε μαζί μου!...

 
Έχουμε ενσαρκώσει και οι δύο, με μεγάλη επιτυχία, τον ρόλο του "ασώτου" ...

Φεύγω ..vs.. Έρχομαι....

Θέλω και δεν θέλω να συνυπάρχουμε... Είμαι σίγουρη πως συμφωνείς γουίθ έβρι σινγκλ γουόρντ από τα παραπάνω...

Έχω φύγει... Έχεις φύγει και εσύ...
Κι αν οι παράλληλες πορείες μας ξανά τεμθούν... τότε θα είναι ολέθριο...
Τόσα θέλω και τόσα δε θέλω μαζί...
Τόσα τα φύγε... όσα και τα έλα...
Τόση η αγάπη... όσο και το μίσος... (όχι το κακό..)
Άσπρο και μαύρο μαζί... άρα...
Γκρι! Θολό... Ξεθωριασμένο... 
Γιού χαβ χερτ μι... άι χαβ χερτ γιού...(κλικ) 
Τι σημασία έχει πια...;

~tiger lilious~