BOoOo..

Δευτέρα 31 Αυγούστου 2009

~Δεν προλαβαίνω! Πρέπει να...~



- Ωχ! Το είδες?!!!
Έπεσε! Πόσο φωτεινό εεε?!
Κάνε μια ευχή!

--

- ΕΕεεε! Σου μιλάω!
Συνδέσου!
Σταμάτα να κοιτάς διαρκώς το ρολόι σου!

-- Πρέπει να φύγω σε λίγο.
Να κοιμηθώ λίγες ώρες, γιατί αύριο πρωί έχω πάλι να… και να… και μετά να…
Δεν προλαβαίνω!

- Μην υποβάλεις τον εαυτό σου σε τέτοια διαδικασία! Γιατί δεν χαλαρώνεις?! …Έκανες ευχή???

-- Τι να χαλαρώσω!
Τι είναι αυτό?
Πως θα τα προλάβω όλα…?!
Πνίγομαι πάλι γαμώτο!

- Ευχή έκανες???!

-- Τι ευχή?!

- Μα… Μόλις έπεσε! Μαζί το κοιτούσαμε!

-- Εγώ έναν άνδρα είδα να πέφτει, όμως δεν πρόλαβα να κάνω ευχή! (δανεικό…τρύπες)

- Πως;;;!!

-- Τίποτα! Τίποτα! Λοιπόν… είπες έπεσε;; Τι;! Που;!...

- Άντε… πήγαινε να κοιμηθείς…
Χρειάζεσαι… «Διάλλειμα»… Μεγάλο μάλλον…!

-- Τι έπεσε;; Θα μου πεις…;

- Μα τι άλλο…! Ένα αστέρι…!
Από τα πιο φωτεινά του αποψινού ουρανού!

-- Αν το προλάβαινα (κι αυτό!) ξέρεις τι θα ευχόμουν;

- …;

-- Περισσότερες ώρες!
Πέρα από τις τυπικές εικοσιτέσσερις…
Όχι υπερβολές! Μόνο όπου πραγματικά χρειάζεται!
Τώρα ας πούμε!
Θα ήθελα περισσότερες ώρες εδώ, μαζί…
Να δω κι άλλα αστέρια να πέφτουν!...
Να μη χρειάζεται να κρέμομαι από τους δείκτες του καταραμένου ρολογιού!
Κάθε ΤΙΚ! Και μια σκέψη…
Κάθε ΤΑΚ! Και ένας μικρός πανικός…
Σαν να μην έχω το χρόνο με το μέρος μου…
Μ’ έχει κουράσει αυτό!

- Γιατί δεν ζεις την στιγμή;;; Το τώρα;;;

--Γιατί δεν προλαβαίνω! Πρέπει να… Τα λέμε!...



~tiger lilious~