BOoOo..

Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2009

~Φίαρ οφ ε τάιγκερ πλάνετ;;;~




Αφέσου ολοκληρωτικά σε ‘μένα…
Άσε κάθε φοβία και ενδοιασμό στην άκρη…
Δεν πιάνουν σε μία τάιγκερ(κλικ!) αυτά…
Έλα να σου τα μάθω όλα απ’ την αρχή…
Σαν μικρό παιδί… άμαθο… άβγαλτο… παρθένο…
Έλα και σου υπόσχομαι
πως θα προσπαθήσω να κρατήσω μέσα τα νύχια μου…
Ένστικτα είναι αυτά…!

Όλα από την αρχή σου λέω κουλ θινκ!!!
Να φιλάς…
Να νιώθεις ψυχή και σώματι…
Χάρισέ μου τα χείλη σου…
Εγώ θα σου μάθω τι να κάνεις… εσύ απλά ζήτα μου…!!

Φέρσου σαν πρίγκιπας!

Μη μου λες δεν ξέρεις τι να κάνεις!
Όλα εγώ!
Όλα
… και ναι… ίσως μέσα απ’ όλα αυτά… και εγώ να σ’ αγαπήσω όπως εσύ…
Ίσως και εγώ να… γίνω δική σου…
Ανήκει αλήθεια μια τάιγκερ πουθενά όμως;;;!!
Πραγματικά δεν ξέρω…! αλλά… ας συνεχίσουμε…
Ας συνεχίσουμε την εκμάθηση συμπεριφοράς σε μια τάιγκερρρρρ
Φίαρ μπέιμπι??? Γιού σούντεντ!!!...





~ t i g e r lilious~