BOoOo..

Παρασκευή 10 Απριλίου 2009

~ ".-Τι είναι αυτό; .-Αγάπη το λένε! -Παράτα με..." ~

.- Τι είναι αυτό;
- Δεν ξέρω… Δεν μπορώ να διακρίνω. Δεν φτάνει ως εκεί το βλέμμα μου.
.- Μα δεν είναι μακριά… Να το! Όλο και πλησιάζει…
- Ποιο; Τι πλησιάζει; Που;!
.- Δες πόσο εκτυφλωτικά λαμπερό είναι! Αχ… Τα μάτια μου!
- Έχεις τρελαθεί εσύ…! ….. Αλλά.. Ωχ! Κάτι αχνοφαίνεται!
.- Τι λες τώρα! Δες εδώ.. δες το! Μ’ έχει τυλίξει από την κορυφή ως τα νύχια! Είναι ζεστό.. απαλό… σαν μετάξι.. Υπέροχο!
- Σε εμένα γιατί δεν φτάνει…; Γιατί το βλέπω αδρά;.. Να σου πω.. Σε βλέπω έτσι με αυτό το λαμπερό χαμόγελο και ζηλεύω… Θέλω και εγώ να το νιώσω..
.- Ξέρεις; Μάλλον θα δυσκολευτείς πολύ να τα καταφέρεις… Ίσως και ποτέ σου! Είναι σκληρό… αλλά… Πάει μόνο εκεί που αυτό θέλει.. εκεί που είναι ήρεμα.. καθαρά… αγνά…
- Σε παρακαλώ… Άσε με να σ’ αγκαλιάσω… Ίσως στιγμιαία μ’ ακουμπήσει λίγο… Κοίτα!!! Εσύ το έχεις παντού!!! Ξεχειλίζεις… Πάνω σου, μέσα σου.. Παντού!...
.- Έλα… Έλα γρήγορα!
- Συγνώμη που σε σφίγγω!... Αλλά… Συγνώμη.. Τίποτα!!! Γιατί; … Σκατά!... Τι έκανα;… ΓΙΑΤΙ;;; Έφυγε, χάθηκε και από εσένα… Το τρόμαξα…
.- Δεν πειράζει… Σε εμένα θα ξαναέρθει... Με ξέρει καλά.. Εσύ κοίτα τι θα κάνεις!...
- Κάνε μου μια χάρη… Πες μου τι ήταν… Πως το λένε…
.- Σίγουρα θέλεις να μάθεις;…
- Σίγουρα
.- Αγάπη το λένε…
- Αγάπη;;;
.- Ναι…
- Φεύγω.. Θέλω να φύγω… Και πάλι συγγνώμη…
.- Και εγώ φεύγω… Πάω να το συναντήσω ξανά… Συγνώμη και από ‘μένα… Ίσως τα καταφέρεις…
- Π α ρ ά τ α   με…

~* tiger lilious *~